Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av William85
Har precis också letat bil och funderade samma som du. Ett trevligt tillval är Klimatpaket, där både VOC (så du kan styra värmaren via telefon/dator) eluppvärmd ratt och baksäte ingår också. VOC är inte eftermonterbart, det är däremot tidursfunktionen. Det finns eftermarknads appstyrning om man vill ha det och inte kan ha VOC.

Jag som letade bland fd tjänstebilar upptäckte att 2015 i regel var mer utrustade då både klimatpaket, lastpaket och Driver Sypport verkade ingå i ”business edition” från -15 vilket de flesta tjänstebilar är. Rätta mig om jag har fel.
Användarvisningsbild
av apersson850
Fast det var inte det som var frågan. Utan att om man har TFT, då kan man inte bara snurra på hjulet för att hitta värmarrelaterade funktioner.
Har du direktstart men utan tidur?

Bilar från 2016 är "Classic". Då ingick Driver support-, klimat- och teknikpaket, utan att man lade till något alls. Åtminstone på XC70, som är den modell jag tittat på/har några av.
av Hubert
Någon som känner till en billigare verkstad i Gbg-området än Bilia Kungälv för mjukvaruuppdatering?
De vill ha 1.769 kr.
av Kimmen90
Hubert skrev: mån 18 feb 2019, 08:15 Någon som känner till en billigare verkstad i Gbg-området än Bilia Kungälv för mjukvaruuppdatering?
De vill ha 1.769 kr.
Du får väl ringa runt och fråga verkstäder. Onödigt att spamma 5 trådar.
Bakre länkarmsbussning

Såg på Youtube att det finns "f&o[…]

Volvo car UX

Tänkte det också. Tack för lä[…]

Elpriset

Något liknande detta att fästa i husgav[…]

webasto doserpump v70n 07

Går bra med 12V