- fre 07 apr 2017, 13:15
Finns en färgbutik som skickar bra grejer på postorder om du inte orkar volvo.
Moderator: Moderatorer
SebbeV70 skrev:Finns en färgbutik som skickar bra grejer på postorder om du inte orkar volvo.Och vilken butik är det?
anna1984 skrev:Undrade jag också. Ett skolexempel på kasst svar som inte säger nåt. Visst du får säkert veta när svaret kommer men varför inte skriva på en gång!?SebbeV70 skrev:Finns en färgbutik som skickar bra grejer på postorder om du inte orkar volvo.Och vilken butik är det?
Xanthopteryx skrev:Två enligt mig bra filmer som visar hur man kan göra:anna1984 skrev:Jag tror nog att jag skulle tvätta noga, fylla i färg och klarlack, sedan våtslipa och polera. Finns nog en drös filmer på Youtube där du ser hur du kan göra.XC90_Executive skrev:Är färgen bortskavd? Eller är det färg från något annat som fastnat på din bil?Färgen är bortskavd. Ingen färg från någon annan bil.
Det första att göra är att rengöra skadan och se om eller vad det är för skador på lacken.
ChrisFix har en där han åtgärdar en klarlackskada medelst våtslipning t.ex.
börne skrev:Värst va du va trevlig då, tacka vet jag saabfolk.anna1984 skrev:Undrade jag också. Ett skolexempel på kasst svar som inte säger nåt. Visst du får säkert veta när svaret kommer men varför inte skriva på en gång!?SebbeV70 skrev:Finns en färgbutik som skickar bra grejer på postorder om du inte orkar volvo.Och vilken butik är det?
Jag hade köpt lackstift på Volvo så får du garanterat rätt nyans-)
SebbeV70 skrev: Värst va du va trevlig då, tacka vet jag saabfolk.Saabfolk, finns det såna fortfarande? :)
Bilfarg.se har bra kit för reparation av lackskador.
anna1984 skrev:Annars säljer Biltema prisvärd bättringsfärg med liten pensel (eller färgpenna som det oförklarligt också kallas). Kvalitet? Inget att klaga på, sitter kvar efter några år. Likvärdig Volvos bättringsfärg. Många Vollvofärger finns samt klarlack därtill, men det tycker jag är överkurs i sammanhanget ...SebbeV70 skrev:Finns en färgbutik som skickar bra grejer på postorder om du inte orkar volvo.Och vilken butik är det?
Men vad jag ville säga är egentligen at[…]
Hej! Jag har felkoden 1A51-Kommunikation med SRS,[…]