- tis 24 jan 2017, 17:04
Har nog 5% på min bil men kommer riva bort det på dörrarna bak och sätta ljusare där, ser inte bra ut med för mörkt tycker jag.
Moderator: Moderatorer
Dundermuppen skrev: Finns det ens svarta civila polisbilar som sysslar med trafikövervakning?Här i norra Sthlm rullar en svart visserligen XC70 men som sysslar med trafikövervakning. USB995.
Dundermuppen skrev:Ett intressant "fenomen" med en svart V70 av nyare modell och 5% toning är att om bilen är nytvättad så är det påfallande många som inte våga köra en. De tror att det är en civilpolisbil om de inte känner till vad man ska titta efter.Det där råkar jag också utför ibland, ganska kul att se hur de kommer i full fart i omkörningsfilen för att sedan bromsa och precis smyga förbi och sedan ge järnet igen :lol:
Har också den irriterande effekten att de man kommer ifatt ofta saktar in ännu mer.
Finns det ens svarta civila polisbilar som sysslar med trafikövervakning?
drbrain skrev:Jag har troligtvis 5% på min, det är mörkt iaf. Bild (Är 35% på framdörrarna)Hmm ja kanske får bli mörkare än jag tänkt mig, tack för bilderna =)
Men min unge i baksätet är ändå märkbart besvärad av solen om den lyser på henne. Har satt ett extra solskydd på rutan också för att det ska bli någorlunda behagligt för henne.
Så vill du ha solskydd till barnen så får du nog ha så mörkt det går.
oldtimersmc skrev:Rekommenderar starkt att låta ett proffs göra jobbet, och inte för kraftig toning Volvos original är helt rätt i mitt tycke (asså "hergårds paket 2" 5 rutor varianten)Självklart skall den sättas av proffs =)
Men vad jag ville säga är egentligen at[…]
Hej! Jag har felkoden 1A51-Kommunikation med SRS,[…]