Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Uninium skrev:Jag har dessutom problem med att det bägge framdörrarna släpper in vatten vad jag förmodar runt sidospeglarna så att det letar sig in på insidan av rutan. Blir utsmetat på halva rutan ungefär när man hissar ner dom.

Skickat från min FRD-L09 via Tapatalk
Det var väl ett typfel man kom på ganska fort, och finns en åtgärd för?
MartinS skrev:
Uninium skrev:Jag har dessutom problem med att det bägge framdörrarna släpper in vatten vad jag förmodar runt sidospeglarna så att det letar sig in på insidan av rutan. Blir utsmetat på halva rutan ungefär när man hissar ner dom.

Det här har jag jagat min PST för i snart ett år. Nån som känner till fixen? Får väl göra det själv.
MartinS skrev:

Dörrarna?

Ofan,det lär jag kolla upp och hoppas att dom fixar åt mig. Ställde nämligen denna fråga i rätt avdelning för ett bra tag sen men fick aldrig svar. Då blir det att brassa in direkt på måndag och höra.

Jupp, har problem med bakrutan också. Kommer uppe mitten och rinner ner . Men det är något man kan fixa lätt själv ,

Det är inte limningen på rutan utan listen som sitter mellan bagaget och taket som är kass . Oftast .

Skickat från min iPhone med Tapatalk
HVO 100 för dyrt?

Tankade just upp sonens och min Mercedes 190d 2.5 […]

TS har ju kört ett år,radera och spar c[…]

Snackade med min svåger som tydligen hadde s[…]

Låg ljusbild, halvljus

Nej, kom precis in efter att ha kikat i VIDA. &quo[…]