Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av drefk2000
Vad gör då några veckor om man varit utan bil i några år, ta det lugnt era bilar kommer till våren så de slipper vintersaltet under första halvåret :D
Själv planerar jag nu bilbyte men det är ingen brådska, den dagen man tar ut den nya bilen så får man lite nybilskänsla men den går snart över.
Önskar jag var som dig, men så är det inte. Jag vill ha den igår :)
Jag får frysa ner mig i 10-11v, eller kanske bli satt i medicinsk koma
Användarvisningsbild
av JanneP77
drefk2000 skrev:WoHoo!! Nu klipper de plåten!
Grattis! Själv är man på plats 693 i kön med beräknad leverans v 18... Intressant är dock att när man går in och följer leveransstatus så har den sedan en vecka stått på "Din Volvo börjar byggas". ?:-/
av VXC70
Inväntar en V60 d4 aut Ocean Race BE pro :wink: Jag blir tokig av väntan ibland får man för sig att de är nått utrustningsväg man vill ändra så som tur är så kan jag ändra sånt ännu. Preliminär leverans i slutet av juni 4501 bilar före i kön för mig.
av Daniel73
Väntar på v70 d4 classic sport automat, teknikpaket, premium sound, subbas, voc, elvärme vindruta, laminat, vinge, delbart drag, paddlar etc

Lev v23
Beställd 3\3
Ca 405000kr

Sedan blir det solfilm, rostskydd....
Användarvisningsbild
av JanneP77
drefk2000 skrev:Nu står den på lastbilen på väg till Bilia! SWEET!!!
Grattis!! Det är sjukt jobbigt att vänta. Min byggdes förra tisdagen men väntar fortfarande på transport enligt "Min Volvo". Säljaren säger att den ska komma till dem på fredag (17/4) och att "det brukar stämma väldigt bra...". Får den nästa vecka enligt säljaren.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 116

Hittade du lösningen? Har också vatten […]

Tack för tipset. Det här är VEA-mot[…]

Dolda Vinkeln...

För skojs skull så köpte jag mig e[…]

Det har inte sålts så många &aum[…]