- sön 02 feb 2014, 08:52
#831779
Oklart hur många stift det är i kontakten.
Smidigaste är väl att göra som ni säger och montera allt i motorutrymme.
Men jag skulle fortfarande vilja kunna larma på bilen.
Undrar om det inte går att peta ner kabeln lite så man får ner huven ?
Annars för man väl droppa ner den rakt ner och ut i motorutrymmet.
Man kanske inte behöver ladda varje natt kanske räcket med varje helg ?
Beror ju på hur skicket är på batteriet självklart.
Har ju dieselvärmaren som jag kommer köra 1gång om dagen Måndag - Fredag
Har 10 minuter till jobbet och 10 min hem från jobbet.
Kommer att åka mycket längre sträckor då och då.
Men är lite orolig att batteriet ska dra ur.
Smidigaste är väl att göra som ni säger och montera allt i motorutrymme.
Men jag skulle fortfarande vilja kunna larma på bilen.
Undrar om det inte går att peta ner kabeln lite så man får ner huven ?
Annars för man väl droppa ner den rakt ner och ut i motorutrymmet.
Man kanske inte behöver ladda varje natt kanske räcket med varje helg ?
Beror ju på hur skicket är på batteriet självklart.
Har ju dieselvärmaren som jag kommer köra 1gång om dagen Måndag - Fredag
Har 10 minuter till jobbet och 10 min hem från jobbet.
Kommer att åka mycket längre sträckor då och då.
Men är lite orolig att batteriet ska dra ur.