Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av eijo
Märkligt det här med mode.... för inte så länge sedan hade dom billiga modellerna svarta kåpor och det var fräckt med färganpassade... :shock:
Användarvisningsbild
av joel80
Brainy skrev:
joel80 skrev:
Jaha... Kallar du mig för skrothandlare nu? ... :(
Nej men just det! Det var ju du som hittade dem på annons! Förlåt.. :) Klart du ska ha lite cred här.. haha... :)
Användarvisningsbild
av börne
joel80 skrev:
Brainy skrev:
joel80 skrev:
Jaha... Kallar du mig för skrothandlare nu? ... :(
Nej men just det! Det var ju du som hittade dem på annons! Förlåt.. :) Klart du ska ha lite cred här.. haha... :)
En lögnare MÅSTE ha ett bra minne :wink:
Användarvisningsbild
av GreenTurtle
mxjolle skrev:
GreenTurtle skrev:
Spoiler »
Pics or it didn´t happend :roll:

Kul att vara till hjälp, får se om jag får fingrarna ur och börja dippa något själv snart. Har själv funderat på att dippa backspeglarna men ska photoshoppa lite först :-)-)
Får fixa det under helgen ;-) Riktigt smidigt och enkelt...
Användarvisningsbild
av GreenTurtle
mxjolle skrev:
GreenTurtle skrev:
Spoiler »
Pics or it didn´t happend :roll:

Kul att vara till hjälp, får se om jag får fingrarna ur och börja dippa något själv snart. Har själv funderat på att dippa backspeglarna men ska photoshoppa lite först :-)-)
:D

Bild
Användarvisningsbild
av börne
Gör det på plats, maskera runt omkring men låt färgen täcka en bit utanför skarven, du måste lägga så det täcker så att du kan dra av det sen. Fördelen med plastidip är ju just att det släpper vid kanter som ju finns runt om kåpan. Kolla på youtube ifall du inte sett hur man brukar göra, finns mycket där.

Tack för lyckönskningen, det börjar[…]

Vacuumsugning kan ju bli något kanske. G&aum[…]

Toppen ska efterdras kall, 50 - 100 mil om jag kom[…]

Volvo car UX

4.2. 13 e absolut inte viktigt för dig. Men f[…]