Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Den är borta nu.. anmälningarna hade nog effekt. Dom måste nog bara granska dem och se om det finns nån sanning i dem.
Tycker blocket borde ha ett system där dom "svartlistar" vissa regnr så att dom kan reagera om den kommer tillbaka och då jämföra mot tidigare anmälningar/annonser.
joel80 skrev:Den är borta nu.. anmälningarna hade nog effekt. Dom måste nog bara granska dem och se om det finns nån sanning i dem.
Tycker blocket borde ha ett system där dom "svartlistar" vissa regnr så att dom kan reagera om den kommer tillbaka och då jämföra mot tidigare anmälningar/annonser.

Ja om ägarna till blocket är Jesus typ men de är mest intresserade av att tjäna pengar så de skiter i om du blir blåst
Det är för bedrövligt med dessa skojare.

Kanske skulle någon med kunskap kunna sammanställa steg-för-steg-tips om hur man på bästa sätt gör en bakgrundskoll på ett fordon innan man åker och tittar på det och sedan ha tipsen stående på forumindexsidan. Men det kanske någon redan har gjort?

Så här enkelt är det f ö att manipulera en mätare:

http://www.automotorsport.se/artiklar/n ... kruvad-bil
Jahaja skrev:Borde man inte kunna anmäla detta till transportstyrelsen? Så det står en anmärkning vid vägmätarställning när man kör fråga på bilen? Vill minnas att jag har sett det förut...
Det finns inte ens krav på att det ska finnas vägmätarställning i bilen så nej, de bryr sig inte överhuvudtaget.

På min 745-a -88B fungerar c-låset per[…]

Ja ska man, som nu för tiden, spotta ur sig e[…]

Identifiering Volvofälg

Dessa fälgar sitter på min 740 GLT 16V[…]

Nu fick jag äntligen mössa att sätt[…]