Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av crumpets
petter2013 skrev:
crumpets skrev:Jag hade aldrig satt i en överdragsklädsel i en fin bil. Nåt gammalt junk man vill hålla liv i lite extra måhända men aldrig en 2011.
Skaffa istället ett bra läder/textilvårdskit och håll efter den. Gå igenom så ofta ni orkar och skrubba/smörj in så kommer klädseln hålla sig fin hela bilens livstid!
Tack för ditt intressanta svar! Menar du alltså att oavsett vilken klädsel vi sätter in så kommer det att bli fulare och kännas mindre lyxigt (vi har aldrig köpt bilklädsel förut)?

Petter
Ja! Absolut. Överdragsklädslar ser aldrig bra ut. Visst om man har riktigt skitiga djur, är målare, osv. så att bilen blir omöjlig att få fin nog att gå att sälja, men annars: aldrig! Vårda klädseln är tusen gånger bättre.
Oavsett om ni har tyg eller skinn finns bra produkter som kommer göra att den både ser fin ut och håller länge.
Användarvisningsbild
av svergie2
Håller med, sätta överdragsklädsel i en tre år gammal premiumbil... Bilen har kostat såpass mycket så njut för fan! :D
Användarvisningsbild
av TommyP86
PTV skrev:Klart att du kan sätta bilklädsel i din S80.Här är bild från min egen Biltema klädsel i en S80.Vad Nisse Viktigpetter sedan tycker om detta i sin eventuella belånade bil med skinnklädsel rör mig inte i ryggen.LOL.

Bild
Jiiiiiisses. Smaken äro delad.
av Yaniz
börne skrev:
TommyP86 skrev:Jiiiiiisses. Smaken äro delad.
Ja det där var det kräkvarning på :-O)
Här fattas bara det där sköna kulramliknande sittunderlaget, se'n är det bara att börna så det luktar bränt gummi ända bort i grannbyn.

När det gäller hemmastereo, hembio och h[…]

Erik, hade du också lite klonkande slammer[…]

Keyless/Nyckeldosa

Var på mekonomen o köpte Varta idag , f[…]

Om du tycker det är opraktiskt med laddnin[…]