Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av ricjo
Nya kåpor är monterade :-) Stöldmärkta och går garanterat inte att få av hela nästa gång, på gott och ont kanske men de äckliga snåla som inte kan göra rätt för sig skall inte ha något gratis ;-)
Användarvisningsbild
av Jahaja
ricjo skrev:Nya kåpor är monterade :-) Stöldmärkta och går garanterat inte att få av hela nästa gång, på gott och ont kanske men de äckliga snåla som inte kan göra rätt för sig skall inte ha något gratis ;-)
Lim eller?

Jag har lite vatten i ena blinkersglaset som jag tänkte hälla ut men mina kåpor sitter som berget så jag antar att tidigare ägare limmat :P
Användarvisningsbild
av Jahaja
StefanN skrev:Dom sitter rätt bra original. du vet hur du tar bort dom på rätt sätt då?
Bort med glaset och så är det ett hål som man trycker ut kåpan "inifrån" men jag tyckte att jag tryckte rätt hårt utan att det hände nåt, var orolig för att det skulle spricka så sket i det. Drog lite i kanterna men det sviktade inte ens. Men kanske inte vågade ta i ordentligt :)
av Yaniz
Kolla blocket. Du kan nog (åter)köpa dem där snart. Jag blev av med grillen i fjol ... Fan, hade ingen köpt dessa lättplockade grejor på Blocket, så hade mattan ryckts bort och marknaden strypts för dessa jävla pundare. När ni köper på Blocket, ställ några relevanta frågor. Får ni svar som "jobbar på skroten", "har delar över" mm, så är det garanterat stöldgods.

Min tidigare tråd i ämnet http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... 6&t=106179
ricjo skrev:Nya kåpor är monterade :-) Stöldmärkta och går garanterat inte att få av hela nästa gång, på gott och ont kanske men de äckliga snåla som inte kan göra rätt för sig skall inte ha något gratis ;-)
Hur är de stöldmärkta? Något man kan köpa nånstans?

När det gäller hemmastereo, hembio och h[…]

Erik, hade du också lite klonkande slammer[…]

Keyless/Nyckeldosa

Var på mekonomen o köpte Varta idag , f[…]

Om du tycker det är opraktiskt med laddnin[…]