Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Yaniz
AndS skrev:Du ser det på t.ex. sittdynan att området med T-tec är betydligt smalare, så hittar du sådana ska de inte vara några problem.
Hela stolen är i T-tec. Iaf i min V70 kinetic. Vad pratar du om för modell ?:-/
av AndS
Yaniz skrev:
AndS skrev:Du ser det på t.ex. sittdynan att området med T-tec är betydligt smalare, så hittar du sådana ska de inte vara några problem.
Hela stolen är i T-tec. Iaf i min V70 kinetic. Vad pratar du om för modell ?:-/
Är alla ytor klädda i det materialet. På vår, (Business men kinetic i grund) är sidostyckena på sits och ryggstöd klädda med det materialet, inte mittytan som har en tygklädsel.
På den nya klädseln som vi fick monterad hade man halverad sidostyckena med T-tec så att tygmaterialet täcker även halva sidostycket, dvs man får en extra söm där. Diskussionen var upp för några år sedan då de dök upp för första gången.
Så om du hittar en klädsel från en senare årsmodell så bör inte felet finnas kvar, vet ej vilket år man ändrade.
Användarvisningsbild
av grillchips
Däremot kan man ju glömma att få det utbytt på garanti på en kärra som är från 2008.
Användarvisningsbild
av grillchips
Ja då är det ju en annan femma såklart. Att komma såhär 7 år senare med fabriksklädseln blir nog minst sagt svårt att få på garanti. :)
av S80Frälst
grillchips skrev:Ja då är det ju en annan femma såklart. Att komma såhär 7 år senare med fabriksklädseln blir nog minst sagt svårt att få på garanti. :)

Jo, jag tror det med :(
av Yaniz
[/quote] Är alla ytor klädda i det materialet. På vår, (Business men kinetic i grund) är sidostyckena på sits och ryggstöd klädda med det materialet, inte mittytan som har en tygklädsel.[/quote]

Du har rätt Ands, sidostyckena är i t-tec och mittytan i tyg. My bad, ber om ursäkt!

Bilar har ökat betydligt mer än allm&aum[…]

Njae inte precis det felet men jag har fått […]

Prinsessan Désirée V60 2025 PE

Tackar 🥂🙏