Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av JE Jr
Är det original gummimatta så ska den ha 'veck' som passar med uppfällbara bärkassehållaren :) har dock inte provat själv om de blir meckigt. Men bäekassehållaren är kanonbra! Mamma o pappa klagar som fasen på sin XC60 när de ska in med matkassar bak för de bara far runt.. Tyvärr saknas den i deras bil och jag har inte hittat på npn skrot trots ihärdigt letande...

Ang fälgar så är det ytterst personligt, så ta de du själv vill. Men ta iallafall en kik på Freja först :)
Användarvisningsbild
av JanneP77
noorman skrev:Förresten, i bygg din Volvo så står det däckdimension 235/40/18, det måste väl vara fel? Ska väl vara 235/50/18 till XC70?
Det ska vara 235/50 18 till XC70 Sport.
av Qwedz
Mina 10 cent:
-Klart du ska ha en Sport, dom ser ju coolare ut, och både Audis S-Line och BMWs M kör ju svarta lister. Krom är gubbigt :D
-Freja ser mer XC ut än Titania, dom passar bättre på V70.
-Färgen, nej nej nej, brunt är inte snyggt, lägg till nån tusing för Electric silver istället. Dessutom bättre för andrahandsvärdet.
Användarvisningsbild
av bbenderman
Träratt skulle jag valt till :wink:
Den är grymt goo å hålla i.
Vet inte om du ska ha ljus inredning=ljus ratt,den blir väldigt fort ful av slitage.
Super kul att du valt stora ljudpaketet + Subwoofer :D
Vad kostade stereon totalt?
Vet du hur stor subben är?

Okej, testar det och återkommer om de inte l[…]

Hej! Har rätt ett drygt problem nu när d[…]

Bilar har ökat betydligt mer än allm&au[…]