Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av ChaseJustin
Har börjat snegla lite på den Tyska marknaden mest för utrustnings utbudet samt prisnivån, nu undrar jag hur detta med uppdatering med mjukvaran fungerar, alltså kan man ändra språket till menyer osv när man gör dessa, eller kan man lösa det på något annat sätt?
Användarvisningsbild
av Micce1980
Välkommen!

Ja det kan göras åt dig, men har du ens googlat? http://lmgtfy.com/?q=importera+volvo+%C ... spr%C3%A5k :wink:

Vad ska du köpa för kärra?
av ChaseJustin
Micce1980 skrev:Välkommen!

Ja det kan göras åt dig, men har du ens googlat? http://lmgtfy.com/?q=importera+volvo+%C ... spr%C3%A5k :wink:

Vad ska du köpa för kärra?
Tackar!

Och tackar för svaret;) Skyller på tröttheten i den sena timmen ;) Började kika på V70 & XC 70... Men förnuftet säger något mindre och billigare, Men snöat in på S80, allt från -07 och framåt är väl av intresse.
Användarvisningsbild
av EjS
Jag handlat hoss volvo handlare i Tyskland. Såg bara bilen på web innan jag köpte. Och det blev bra.

Handlaren ändrade språket åt mig till danska. Normalt kostar det ett par tusenlapper.

Bilen är i mycket bättre skick än en dansk bil (den gick runt duisburg) men tänk på att värmare är inte standard i Tyskland/ lika vanligt som i skandinavien.

Skulle inte tveka en sekund att handla i Tyskland igen. Utbudet är enormt.
av ChaseJustin
EjS skrev:Jag handlat hoss volvo handlare i Tyskland. Såg bara bilen på web innan jag köpte. Och det blev bra.

Handlaren ändrade språket åt mig till danska. Normalt kostar det ett par tusenlapper.

Bilen är i mycket bättre skick än en dansk bil (den gick runt duisburg) men tänk på att värmare är inte standard i Tyskland/ lika vanligt som i skandinavien.

Skulle inte tveka en sekund att handla i Tyskland igen. Utbudet är enormt.

Vilken modell blev det?

Det sitter bara en vanlig MAP-sensor (3-stift) p[…]

AI svarar med: "342 i Orbit: denna ventil an[…]

Okej, testar det och återkommer om de inte l[…]