Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Sondell
Mccartney skrev:Var inne idag på Volvo i Eslöv och sedan åkte jag till BMW i lund och BMW och Mercedes i Malmö vilken skillnad det är på bemötande. På BMW i lund så såg vi ingen säljare....på BMW i malmö fick jag fråga efter en säljare...när jag väl träffade säljaren så sitter han kvar på sin stol medans jag och min sambo står upp...På Mercedes i Malmö så står säljarna och pratar med varandra....PÅ Volvo i Eslöv kom en säljare direkt fram och frågade om vi ville ha hjälp och tog i hand och presenterade sig...erbjöd oss kaffe.....man kan bara älska volvo återförsäljare:)

Är lite intresserad av att diskutera prisförslag på en BMW Touring 335i xdrive men får nog söka mig ut i landet för att få hjälp med det.

Slutar säkerligen med en ny volvo bättre priser och trevligare försäljare:)
Och mina erfarenheter från min hemstad är precis åt andra hållet. På Volvo har jag inte sett en säljare de senaste gångerna jag varit in medan BMW och Mercedes har ett mycket trevligt bemötande...
av ansjo
Personligen hade jag lagt några tusingar på att få ett delbart drag, på en så dyr bil gör det inte så mycket på slutpriset men väl på utseendet :roll: ...
av ansjo
:-O) :-)-)
Mccartney skrev:Det hela slutade med att jag har beställt en Volvo v60 T6 AWD Black R:)
Användarvisningsbild
av SvenB
mattish skrev:Usch, nu har du bytt ner dig ;) :roll:
Ja att byta från Skoda Fabia till V60 T6 AWD är kanske det. :D :-)-)
Användarvisningsbild
av LazerHawke
poseidon skrev:T6 är alltid med Summum va?

Vadå ECM uppgradering?
mjukvaru uppdatering på spisen ;)

Jag antar att det är laddtrycksgivaren du men[…]

På min 745-a -88B fungerar c-låset per[…]

Ja ska man, som nu för tiden, spotta ur sig e[…]

Identifiering Volvofälg

Dessa fälgar sitter på min 740 GLT 16V[…]