Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

NattochDag skrev:Någon som vet vad keyless go är för något? Keyless drive har jag koll på men go? Mvh
Same same
Momentum skrev:Finland var först, det dröjde ett bra tag i Sverige, samt att Classic i Sverige inte blev lika välutrustad som den i Finland
Lustigt att det är den vägen. Det här är ju snikbilarnas förlovade land.

"Finsksåld" i en bilannons här i landet brukar oftast innebära mekaniska vred där det borde finnas en digital ECC-panel, fönstervevar bak, manuell låda och halogenljus. :lol:
Går väl bra att köpa en ny i Finland med!?
Bara att lyfta alla finska skatter och avgifter och betala in svensk moms. Går att köpa bil så i ex. Danmark så teoretiskt borde det funka från Finland med.
Du menar att ta in den som import, med allt vad det innebär i negativitet den dag du vill sälja den? Jag tror det är bättre att vänta till den går att beställa i Sverige.
SvenB skrev:Du menar att ta in den som import, med allt vad det innebär i negativitet den dag du vill sälja den? Jag tror det är bättre att vänta till den går att beställa i Sverige.
Allt går att sälja om priset är rätt!

Min huvudsakliga tanke med inlägget var att man kanske får med mer utrustning på den finska utgåvan till bättre (?) pris om det nu är det man är ute efter. Försäljningspris är en senare huvudvärk...
Elpriset

Räkningen kom igår. 5145 kr för 1[…]

Några felkoder???

Jag antar att det är laddtrycksgivaren du men[…]

På min 745-a -88B fungerar c-låset per[…]