Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Vanligvis bruker jeg en HTC One (M7) sammen med blåtann handsfree i min XC70 2009. Når noen ringer inn så vises navn på innringer i radiodisplay.

Etter å ha tatt i bruk min reservetelefon, Nokia Lumia 925 (WinPhone 8.1), så legger jeg merke til at jeg kun ser nummeret til innringer ved samtale.

Er det noen av dere som har tilsvarende erfaringer? Noen Volvo-teknikere som vet om det foreligger oppgradering av blåtann-programvare fra Volvo?
Doffen skrev:Når du parer telefonen med bilen, så får du ett valg om å tillate kontakter å lastes opp til bilen.
Om du ikke har gjort dette, så vil bare nummeret vises
Jeg er klar over at man manuelt kan laste opp telefonboken til bilen. Når jeg setter opp min HTC One (M7) for bruk i bilen første gang så spør telefonen om jeg vil tillate at bilen kan lese telefonbok (kontakter) i telefonen. Dette svarer man ja på. Hver gang man ringer ut eller mottar en samtale så slår bilen opp nummeret i telefonen og viser navnet på kontakten i radiodisplayet.

Når jeg setter opp Nokia Lumia 925 i min XC70 2009 så får man aldri spørsmål om å tillate at bilen skal kunne lese kontakter i telefonen.
SagaPer skrev:
Doffen skrev:Når du parer telefonen med bilen, så får du ett valg om å tillate kontakter å lastes opp til bilen.
Om du ikke har gjort dette, så vil bare nummeret vises
Jeg er klar over at man manuelt kan laste opp telefonboken til bilen. Når jeg setter opp min HTC One (M7) for bruk i bilen første gang så spør telefonen om jeg vil tillate at bilen kan lese telefonbok (kontakter) i telefonen. Dette svarer man ja på. Hver gang man ringer ut eller mottar en samtale så slår bilen opp nummeret i telefonen og viser navnet på kontakten i radiodisplayet.

Når jeg setter opp Nokia Lumia 925 i min XC70 2009 så får man aldri spørsmål om å tillate at bilen skal kunne lese kontakter i telefonen.
Merkelig.

Ville forsøkt å gjøre det på nytt. For det spørsmålet skal du få. Det har det gjort på alle mine WP telefoner mot Volvo.
Taxen47 skrev:Vem ägde denna V70R silver metallic-99, år 2006 :roll: :wink:
http://forumbilder.se/DE2GK/100-1740 UN 27414
Det var Mr SagaPer. Jeg husker den turen der til Sverige. Karlstad? Har du spørsmål av privat karakter så kan du sende meg PM.

Försök få tag på original n:[…]

Tjusigt! På den sista bilden kan man fr&arin[…]

Skift oljebeholder. Det er kjent feil på ven[…]

Styrservo V70 2010

Dette er ett kjent problem på Ford og din bi[…]