Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Ditecmärke eller inte

Ja
6
10%
Nej
53
84%
Mjaaaaääääeeejellernjaae
4
6%
Användarvisningsbild
av Sceptic
Bilnörden skrev:Ditec eller Mr Cap, det beror mest på den som ska utföra det. Det blir aldrig bättre än den som utfört det oavsett vilken firma. Så det enda o göra är att höra med andra som gjort det.
Jo så är det nog. Bägge firmorna finns i Uppsala, någon som vet hur de är här i stan?
Användarvisningsbild
av Allinug
Jag har ett CarBrite lackkonservering-märke på ett passagerardörrsfönster, och det har jag aldrig upplevt som störande. Men hade jag fått frågan om jag ville ha märket fastsatt på bilen så hade jag nog tackat nej.
Användarvisningsbild
av epostaren
Bor du i eller i närheten av Skövde, kör på Ditec. Dom är grymma och ägaren har jobbat på Mr Cap förut, men har sedan några år Ditec. Mycket duktig personal har dom också. Jag är alltid nöjd med deras arbete. Dom sätter inte på något Ditec-märke utan att fråga. Jag kör alltid utan märke. Med Ditec, så är lacken som ny igen efter kallavfettning o handtvätt. Så skönt att inte vaxa, bara ut o köra å njuta.
Användarvisningsbild
av Bilnörden
epostaren skrev:Bor du i eller i närheten av Skövde, kör på Ditec. Dom är grymma och ägaren har jobbat på Mr Cap förut, men har sedan några år Ditec. Mycket duktig personal har dom också. Jag är alltid nöjd med deras arbete. Dom sätter inte på något Ditec-märke utan att fråga. Jag kör alltid utan märke. Med Ditec, så är lacken som ny igen efter kallavfettning o handtvätt. Så skönt att inte vaxa, bara ut o köra å njuta.
Menar du Autospa?
av jpennerb
Aldrig ett märke från ditec om nu man inte går det gratis. Som vissa som åker runt i tjänstbilar med företagsmärken och får betala för det...
Användarvisningsbild
av Micce1980
jpennerb skrev:Aldrig ett märke från ditec om nu man inte går det gratis. Som vissa som åker runt i tjänstbilar med företagsmärken och får betala för det...
Njae är det ett tvång att företaget ska ha logga på tjänstebilen och du betalar för den så att du kan använda den privat ska de dra en mindre summa från din lön varje månad än om loggan inte funnits där. Samma sak att man om det finns så mycket jobbprylar i den att det inte går att använda den brukligt privat så kan man dra av mer på skatten.

Var och kikade på Mazda 6e idag, en bil som […]

Repor mittkonsol polering

Någon som provat denna https://www.fruugo.s[…]

Jag böt HCM som hade felkod samt bägge l[…]

Abs problem

Nu tappar jag det snart! V70 98- D5252t har haft p[…]