Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av simonhalmstad
V70in såg rätt bra ut, borde tilltala många på forumet då många va lite arga på volvo när my14 kom att det va så mycket krom på bilarna. :wink:
Användarvisningsbild
av Guligan
Haha, XC70 Ocean Race verkar få samma fälgar (Freja) som jag specade min XC60 med. Kul, för de är riktigt snygga!
Användarvisningsbild
av Funk
Guligan skrev:Haha, XC70 Ocean Race verkar få samma fälgar (Freja) som jag specade min XC60 med. Kul, för de är riktigt snygga!
V70 och XC70 kommer inte som Ocean Race...utan i en annan version som bara verkar heta " V70/XC70 Edition" , det framgår dåligt i texten, men står där trots allt.

/Thomas
Användarvisningsbild
av MartinS
Edition, ungefär lika skumt namn som Inscription... Ibland är de märkliga på Volvos marknadsavdelning..
Användarvisningsbild
av W.A.P.E.
Känn som de glömt ett "Sport" innan edition.
Läckert utan orange sidomarkör i lampan!
Användarvisningsbild
av Guligan
Funk skrev:
Guligan skrev:Haha, XC70 Ocean Race verkar få samma fälgar (Freja) som jag specade min XC60 med. Kul, för de är riktigt snygga!
V70 och XC70 kommer inte som Ocean Race...utan i en annan version som bara verkar heta " V70/XC70 Edition" , det framgår dåligt i texten, men står där trots allt.

/Thomas
Ja, jag läste uppenbarligen slarvigt. Märkligt om inte åtminstone XC70 kommer som O.R.E. Dessa modeller har ju historiskt sålt bra, och långt ifrån alla är intresserade av XC60.
av para
Funk skrev:

/Thomas
"V70 / XC70 Sport" blir namnet enligt volvocars.se
Användarvisningsbild
av simonhalmstad
Jag trodde det skulle komma en V60 Cross Country men tydligen hade jag fel. (V60 XC-Desingn pack fanns innan) Hade blivit en bra konkurrent till A4 allroad.

En av få intressanta nya bilar detta, ska b[…]

@fjohan82 , Det finns ju andra bilar än Vol[…]

Köpa begagnad XC40 fr 2024

Ja, vad är det för motor. Låt som […]

ventiler B5254T11

Hejsan volvovänner! Är det någon s[…]