- tor 19 dec 2013, 08:58
Ska hämta ut min nya XC70 D4 AWD i dagarna och funderar lite på det här med sensus connect. Det blev ju nån ändring W1346, och den borde jag ju ha eftersom min är byggd W1349.
Har läst om att koppla in nån 3/4G dongel för att nyttja internetfunktionen. Funkar det med bara ett simkort och vilken storlek på kortet är det isf?
Fick nämligen ett erbjudande via sms från Telia nu på morgonen:
"Hej! Just nu bjuder vi dig på ett extra simkort så att du kan du koppla upp en surfplatta till ditt mobilabonnemang. Ingen bindningstid och utan kostnad i 12 månader! Klicka på länken för att läsa mer och beställa.
Hälsningar Telia"
Vore ju ett alternativ till en dongel om det finns simkortsplats.
Har läst om att koppla in nån 3/4G dongel för att nyttja internetfunktionen. Funkar det med bara ett simkort och vilken storlek på kortet är det isf?
Fick nämligen ett erbjudande via sms från Telia nu på morgonen:
"Hej! Just nu bjuder vi dig på ett extra simkort så att du kan du koppla upp en surfplatta till ditt mobilabonnemang. Ingen bindningstid och utan kostnad i 12 månader! Klicka på länken för att läsa mer och beställa.
Hälsningar Telia"
Vore ju ett alternativ till en dongel om det finns simkortsplats.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------V70 2,4D Classic momentum MY07, XC70 D4 AWD summum MY14
- By Tomas803