Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av agh39
Tack, jo jag är nöjd.

Ville dela med mig av en bild då jag själv har haft svårt att se hur de ser ut.
av 9070
Denna kille sålde mattor tidigare i år, tror han gör det fortfarande. Intresserad? Hör av dig till honom isf.

Bild

Bild

Bild
av Droopy
Är det någon som vet kvaliten/tjockleken på dessa mattor? ska själv köpa nya då jag har de dära ORE mattorna som är rena dyngan.
av Droopy
någon som känner till denna mattförsäljare, har provat att maila utan framgång, är han aktiv på forat, företag, hemsida?
av orrbygrabb
Jag köpte ifrån http://www.bilmattor-online.se till min V60 och är väldigt nöjd, har kört Audi de senaste 12 åren och vad jag kan se och märker så är dessa inte sämre än Audi original iallafall.

Det är "Super velour" jag har köpt, kostar ca 675:- till en V60.

Jag köpte svart och min far mörkgrå, hade jag vetat skillnaden så hade jag själv valt mörkgrå till Volvos mörka inredning, som ni ser på bilderna så är kantsömmen på min svarta matta med grå söm lika färg som på den mörkgrå, så har ni volvos mörka inredning så välj mörkgrå matta och välj kantningen efter det.

V60

V60 Svart vs Mörkgrå

Kanske mattan på förarsidan är lite kort men jag har iallafall inte fötterna upp vid torpedväggen, fästena är volvo orginal och de passar bra.
B230E får ingen bränsle

Har du kollat på gummibälgen? Om dä[…]

Klart det blir bra! :-) Värre borde vara de […]

@fjohan82 , Det finns ju andra bilar än V[…]

Köpa begagnad XC40 fr 2024

Ja, vad är det för motor. Låt som […]