- tor 24 okt 2013, 09:05
Vi har varit och provat. Hustrun reagerade starkt mot den instängda känslan. Hon är även rädd för benutrymmet bak. Dock kommer sonen sitta bakom mig och hon i höger bak om sonen är med, annars fram. Så benutrymmet borde inte bli ett jätteproblem. Bagaget tror vi ska fungera. Kollegan jag hänvisade till ovan bilade till Barcelona i somras och ansåg att det var lite knappt i bagaget. Men de var fyra vuxna och får man med bagage för det är jag nöjd.
Jag tror det kommer handla om det reella benutrymmet bak. Och det tycker jag ofta man vet först efter att ha åkt i en bil några ggr. Ibland kan en sådan sak som hur fötterna går in under sätet spela en helt avgörande roll för hur man upplever benutrymmet. Och det kan vara svårt att "känna" fram på en kort provkörning.
Jag tror det kommer handla om det reella benutrymmet bak. Och det tycker jag ofta man vet först efter att ha åkt i en bil några ggr. Ibland kan en sådan sak som hur fötterna går in under sätet spela en helt avgörande roll för hur man upplever benutrymmet. Och det kan vara svårt att "känna" fram på en kort provkörning.
Nuvarande bilar: SAAB 9-3 Aero Cab. XC60 B5 AWD(Bensin). Tidigare bilar:
Volvo PV, Opel Kadett Rally, Fiast 128 Special, Opel Ascona A, Ascona B(2st), Ford Tanus(2st), SAAB 9000 2,3T, Volvo S40 2,0T, BMW 320i, BMW 330iA(2st), Volvo XC70 II, Passat B7 EcoFuel DSG, Volvo V60 D4, Volvo V60 D6, Passat GTE,
Volvo PV, Opel Kadett Rally, Fiast 128 Special, Opel Ascona A, Ascona B(2st), Ford Tanus(2st), SAAB 9000 2,3T, Volvo S40 2,0T, BMW 320i, BMW 330iA(2st), Volvo XC70 II, Passat B7 EcoFuel DSG, Volvo V60 D4, Volvo V60 D6, Passat GTE,
- By IsshinAshina