Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av D42013
..tyckte iaf jag och slog till på en ny bil.

Fick en D4 awd r-design med 7" skärm, avtagbart drag och tonade rutor (eftermonterad solfilm). Tyvärr inte VOC, men väl vinterpaket med tidur.
12% rabatt på bilen samt 10% på eftermonterad tillbehör.
Äntligen blir det Volvo igen( hade en V70 -09 innan), har åkt Passat senaste tiden men tycker inte riktigt om den.
Jag sitter inte lika bra i den som jag gjorde i Volvon, och den är heller inte lika tyst.

Hade väl varit kul med en My-14 men känner att jag fick så sjukt mycket för pengarna iom denna bil.
Nu vill jag bara hämta ut den! Ge miiiig!

Ville bara dela min glädje. Tack för mig :)
Användarvisningsbild
av simonhalmstad
Grattis! :) Låter som ett bra köp och med en bra rabatt. Sen tycker R-Design V70 MY13 är snyggare än standard V70 -14 vol:-)
av perhall
Jag tror varken det är köpläge eller inte. Oftast får man förra MY ungefär lika mycket billigare i procent som den blir mindre värd sedan. Jag har köpt både tidigt och sent under modellår. Det som kan vara bra om man har inbyte är att köpa sent så att de kan sälja inbytet innan sommaren då priserna är klart högre. Hade du fått 7% på MY14 så hade bilen blivt 15 000 dyrare ca.../PH
Servicetekniker

Ska i november göra större åtg&aum[…]

Volvo car UX

Låter trevligt. Tycker nuvarande Google-gr&a[…]

@Micce1980 , Ja jag hann skifta ett hjul innan li[…]

Jag har för mig att du kan köpa den fr&a[…]