Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Lyssnade lite snabbt på filmen, tyckte inte att diskantljudet ändras märkbart, däremot möjligen mellanregister/bas. Nu kan jag inte de nya volvosarna, men högtalaren som syns i filmen är väl diskanthögtalare? och sedan har du en "stor" högtalare i dörren? När dörren är öppen, och du upplever det som tystare, hörs något från stora högtalaren i dörren då? Har svårt att tänka mig att volymen skulle ändras vid glapp, i så fall är det väl antingen eller, att antingen funkar den eller så är den tyst.
Provade samtliga dörrar nere i garaget idag. Förardörren glappar. Och det är samtliga högtalare i förardörren som dör imellanåt när man öppnar/stänger dörren. Vet någon om det finns något gemensamt ställe för matningen till högtalarna? Jag menar det känns ju konstigt om det är 6 st kablar och alla håller på att gå av. Känns mer som något sötrre kontaktstycke inte sitter som det ska?
Servicetekniker

Ska i november göra större åtg&aum[…]

Volvo car UX

Låter trevligt. Tycker nuvarande Google-gr&a[…]

@Micce1980 , Ja jag hann skifta ett hjul innan li[…]

Jag har för mig att du kan köpa den fr&a[…]