Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Petzzon
Nu kommer kampanjen, pratade med min säljare idag och nu kommer Business Edition på V70 mfl. Gällde D3 och D4, vad jag förstod var det som DE men utan skinn men med teknik paket. Total besparing ca 23000:- brutto. Fanns även uppgradering till D5 för 9900:- samt AWD till bra pris.
Varför har alla andra färger än mörkgrå för Dynamic-stolarna försvunnit?!?
Sålde de för dåligt, eller?
...och varför kan man inte få burgundy red till XC70=
Användarvisningsbild
av Momentum
Petzzon skrev:Nu kommer kampanjen, pratade med min säljare idag och nu kommer Business Edition på V70 mfl. Gällde D3 och D4, vad jag förstod var det som DE men utan skinn men med teknik paket. Total besparing ca 23000:- brutto. Fanns även uppgradering till D5 för 9900:- samt AWD till bra pris.
Väntar vi lite till så får vi med vinterdäck och dragkrok också........
Användarvisningsbild
av joel80
Petzzon skrev:Nu kommer kampanjen, pratade med min säljare idag och nu kommer Business Edition på V70 mfl. Gällde D3 och D4, vad jag förstod var det som DE men utan skinn men med teknik paket. Total besparing ca 23000:- brutto. Fanns även uppgradering till D5 för 9900:- samt AWD till bra pris.

Är du på g att beställa snart eller går du bara till säljaren för att flukta lite på det nya? :)
av Petzzon
joel80 skrev:

Är du på g att beställa snart eller går du bara till säljaren för att flukta lite på det nya? :)
Ska bestämma mig inom någon vecka, nytt jobb ny bil, att titta för skojs skull lägger jag inte tid på.
Användarvisningsbild
av joel80
Ok, jag skulle nog gärna bytt skinnet mot teknikpaketet på min DE.. Även om skinn är "lyxigt" är det inte alltid så bekvämt.. för kallt eller för varmt. :)
Teknikpaketet hade jag nog haft mer glädje av.

Se till att du bestället med VOC... det var det enskilt bästa tillägget jag gjorde kan jag säga såhär i efterhand! Hur skönt som helst att kunna starta värmaren med mobilen.. och inte helt fel att kunna plocka ut detaljerad körjournal från bilen antingen via minvolvos hemsida eller från mobilen. Man mailar en excel-fil direkt till sin mail så har man den klar. :)
Ardic 612D

Antar du menar 912,har bytt lager på 2st. H[…]

V90 läggs ner.

Nu ska man ju ge sig på att skatta hybrider[…]

Volvo car UX

Chattade precis med Volvo support, och planen &aum[…]

vinterhjul Fälgen "Ja" men det[…]