Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av KalleH
Hej,

är det någon som har koll på kostnaden för VOC-abonnemanget efter gratistiden? Är det 2 eller 3 år som det är gratis?

Mvh, Kalle.
av Maximuspro
KalleH skrev:Hej,

är det någon som har koll på kostnaden för VOC-abonnemanget efter gratistiden? Är det 2 eller 3 år som det är gratis?

Mvh, Kalle.
3 år
Användarvisningsbild
av joel80
Hej.. lånar lite plats.
:)

Gissar att ni har VOC... skulle någon av er kunna hjälpa mig och testa körjournalfunktionen "gruppera" som jag beskriver i den här tråden: http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... 56&t=89484
Se om ni får samma konstiga "fel" i exporten.
Användarvisningsbild
av paso
joel80 skrev:Hej.. lånar lite plats.
:)

Gissar att ni har VOC... skulle någon av er kunna hjälpa mig och testa körjournalfunktionen "gruppera" som jag beskriver i den här tråden: http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... 56&t=89484
Se om ni får samma konstiga "fel" i exporten.
Det verkar som att det vid export till excel inte spelar någon roll att man grupperar resor, då de exporteras som enskilda resor men med den kategori (privat/arbete) och namn på resa som anges för första resan. ?:-/
Användarvisningsbild
av joel80
Jag får de grupperade som en resa om jag slagit ihop dem innan i appen, däremot är det fel start och stopp-adress. Den tar start från sistaresan och stopp från första. Nån pprogrammerare har haft lite otur när han tänkte...
Användarvisningsbild
av joel80
Jag får de grupperade som en resa om jag slagit ihop dem innan i appen, däremot är det fel start och stopp-adress. Den tar start från sistaresan och stopp från första. Nån pprogrammerare har haft lite otur när han tänkte...
av lindfer
joel80 skrev:Jag får de grupperade som en resa om jag slagit ihop dem innan i appen som den för snygga fotokalender hemmagjord hos ifolor.se, däremot är det fel start och stopp-adress. Den tar start från sistaresan och stopp från första. Nån pprogrammerare har haft lite otur när han tänkte...
Men jag tänker det funkar i nätet utan app :)
Senast redigerad av 2 lindfer, redigerad totalt 0 gång.
Användarvisningsbild
av joel80
Jag har inte kunnat testa via nätet än. Volvo är skitsega och har inte uppdaterat min status till levererad. Inte heller registreringsnummret eller vissa andra specifikationer.

Vi som använder bilarna till något vet[…]

V90 läggs ner.

Den CX60 jag tänker på är inte PH[…]

Felkodläsare: Foxwell NT710

Är det någon med XC60 som testat NT710?[…]

Minirecension av kina DICE

Vem vill köpa kinesiskt skit?