Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Variosboy
Kan jag så brukar jag lägga det bredvid lasten, men ibland går det inte och då får det stanna hemma på verandan.

Åker dock på plats igen så fort man lastat ur bilen.
Hatar att ha saker till bilen liggandes här å där i huset å garaget.

Det är som när man köpt bil begagnat av någon och dom får leta över allt efter manualen.
Varför lägger man den på annat ställe än i bilen??
Senast redigerad av 1 Variosboy, redigerad totalt 0 gånger.
av Herkulez
Guligan skrev:
Moody skrev:Är väl ganska vanligt att de där insynsskydden har en tendens att försvinna långt in i förråd och upp på vindar och inte hänga med när bilen lämnas in som inbyte. Vår säljare ordnade fram ett nytt åt oss när vi köpte vår bil och det saknades.
Du har så rätt. Tror jag har tre stycken liggandes i garaget... :oops:
Samma här :lol: 2st.
av ChristerN
dst02 skrev:Fattar inte varför man plockar bort de? Hur bra som helst ju när man e ute å handlar å ska avlasta fulla händer med kassar å sen fortsätta handla å slippa ha synliga saker i bilen. Skulle man behöva fälla äten för stora lådor har de alltid funkat för mig att plocka bort insynsskyddet å lägga de precis bakom framstolarna tillfälligt.
Jo, det är klart. Fast jag har tonade rutor så då syns det inte så bra vad som finns i bagaget :)
Användarvisningsbild
av poseidon
Jag betala 205 tkr för en felfri summum med drag fast 5000 mil hos handlare i somras. De ligger ju mellan 180-200 på blocket så du måste va bra på att pruta eller så köpte du privat.
Användarvisningsbild
av Strebern
robert7539 skrev:Hej!

Idag kom jag tillslut till skott och köpte mig en lite nyare bil. Valet föll på en V70 2,5 ft-10 summum med automatlåda och 7000 mil på mätaren. Bilen fick jag för 165K med vinterdäck på naos fälg samt nya sommardäck skall monteras plus en full tank.

är inte så insatt i vad dessa v70 2,5 ft brukar gå för. Skall man vara nöjd med priset?

Sen en annan fråga. Insynsskyddet i bagaget var det extra utrustning på denna modell? Saknar iallafall de på min.

/Robert
Låter som ett relativt bra pris
Köpte mig en S80 precis, och tittade då även på V70, och generellt låg dom därikring du beskriver, oftast något högre pris med dom "låga" milen.

Vi som använder bilarna till något vet[…]

V90 läggs ner.

Den CX60 jag tänker på är inte PH[…]

Felkodläsare: Foxwell NT710

Är det någon med XC60 som testat NT710?[…]

Minirecension av kina DICE

Vem vill köpa kinesiskt skit?