Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Denesfay skrev:Hur menar ni nu? Är ni seriösa? :oops: Hur kan det ha att göra med vintertid? Jag ställde ju klockan för att den gick lite före. Alltså flyttade jag några sekunder bakåt. Då hackade det.
Beror nog på att du försöker justera den med någon sekundfunktion :D
Men seriöst har det någon betydelse, ser inte problemet :wink:
AndS skrev:
Denesfay skrev:Hur menar ni nu? Är ni seriösa? :oops: Hur kan det ha att göra med vintertid? Jag ställde ju klockan för att den gick lite före. Alltså flyttade jag några sekunder bakåt. Då hackade det.

Det är egentligen inget problem nej. Men jag var bara intresserad av om flera har samma problem eller om jag ska in och uppdatera mjukvara. :-)-)
AndS skrev:Finns nog viktigare saker att ödsla tid pä, men det är ju min åsikt.
Så kan man ju resonera om det mesta som inte intresserar en eller som man inte kan svara på. Sett ur ett större perspektiv finns det ju betydligt viktigare saker än bilar att ödsla tid på, men ändå gör vi det. Personligen tycker jag att han har råkat ut för ett intressant fenomen och självklart måste det finnas en förklaring till det. Jag är också nyfiken på varför detta fenomenet uppstår.
AndS skrev:
Låter som ett I-landsproblem för mig. Som sagt spelar det någon roll?
If it´s not broken ......
llesrof skrev:
AndS skrev:Finns nog viktigare saker att ödsla tid pä, men det är ju min åsikt.
Så kan man ju resonera om det mesta som inte intresserar en eller som man inte kan svara på. Sett ur ett större perspektiv finns det ju betydligt viktigare saker än bilar att ödsla tid på, men ändå gör vi det. Personligen tycker jag att han har råkat ut för ett intressant fenomen och självklart måste det finnas en förklaring till det. Jag är också nyfiken på varför detta fenomenet uppstår.
Förklaringen är troligvis att musikspelaren och klockans omställning styrs från samma datormodul så när justeringen görs av klockan så går den processen före musikspelaren eller nyttjar samma förbindelse/buss. Inga konstigheter utan det händer väldigt ofta när du använder din dator, läsplatta, smartphone, etc, men där skulle du på heltid kunna leta efter dessa händelser.
Men mitt svar var med tanke på att ts skulle åka till Volvo och se om det fanns någon uppgradering, dvs är de värt den resan+tiden?

Den behövs ju inte eftersom elbilen inte sl&[…]

V90 läggs ner.

Den CX60 jag tänker på är inte PH[…]

Felkodläsare: Foxwell NT710

Är det någon med XC60 som testat NT710?[…]

Minirecension av kina DICE

Vem vill köpa kinesiskt skit?