Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av 2013xc70
Min kone var veldig lite imponert over volvo i natt. Hun landet på flyplassen kl 23.30. Og hadde sendt sms til bilen om at den skulle være varm da. Det var den ikke , det lå 20 cm snø på bilen og uten snøkost var hun lite imponert!! Har testet i dag og det virker som den starter og går noen minutter før den stopper når du sender sms med tid. Sender du : start , så går den som den skal. Noen som har no efaring med dette?
Ps, de ordene kona brukte om svensk volvo tør jeg ikke gjengi , da jeg har lyst til å være her på forumet videre.
av Raymond
Er en feil i SW til styringen av dieselvarmeren. Ring ditt verksted og si at den virker på direktestart, men ikke på TIMER. Da BØR de vite med en gang hva saken gjelder. Hvis ikke, så er det SW i CEM som skal oppgraderes.

Skrev varmer isteden for timer, sorry.
Senast redigerad av 1 Raymond, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av paso
Detta är känt problem som det finns en fix för. Fick ett brev om serviceåtgärd för detta igår, så din verkstad bör ha koll på detta.
Felkodläsare: Foxwell NT710

Är det någon med XC60 som testat NT710?[…]

Minirecension av kina DICE

Vem vill köpa kinesiskt skit?

Felet löst, beskrivning i första inl&aum[…]

V90 läggs ner.

På "bygg-sidan" kostar Passat T[…]