- fre 07 sep 2012, 17:06
Cox skrev:Jag förstår inte vilka verkstäder ni har söderut. Här fungerar det utmärkt har allt blivit bra bemött, senast hade min AC kompressor skurit. Bilen bärgades till Verkstan nyckel i brevlådan söndag kväll. Blir uppringd på måndag, nu kan du hämta bilen om du behöver den (resterna av remmen var bort städat så nu går det att köra med bilen), ny kompressor beställd. Frågade vad det kalaset kostar får till svar det blir skitbilligt, jag frågar och hur billigt är just skitbilligt ! Gratis det kostar inget detta går på Goodwill. Så med andra ord jag behöver inte ens nämna frågan om garanti eller Goodwill.Jag förstår att du är nöjd... passade själv på att serva bilen på Bilbolaget när jag var i Härnösand i somras... Dom var verkligen trevliga, duktiga och nogranna. Kollade verkligen igenom hela bilen, och billigt va det också. Dessutom hittade dom ett läckage i kylsystemet (utan att jag påpekat detta), vilket jag lämnat in bilen tidigare för på Bilia i Nacka och dom hittade naturligtvis inget fel. Kommer aldrig mer serva bilen i Sthlm!
Det kallar jag hur bra service som helst, fick till och med lånebil när jobbet utfördes 5 dagar senare.
2019 XC60 T5 FWD Momentum
----------------------------------------
2016 V70 T4 Summum
2007 S80 2,5T
----------------------------------------
2016 V70 T4 Summum
2007 S80 2,5T