- fre 10 feb 2012, 14:23
Jag har åkt med de vanliga Xenonen i snart 20.000 mil och är grymt nöjd. De har nu volvo också plockat bort, kvar finns bara de dyra som svänger och hamnar utanför budget.
Variosboy skrev:När jag tog ut denna XC70 fanns det två tillval 1, Xenon med rimligt pris som lyser frammåt, 2 Xenon som svänger med ratten till högt pris.VolvoB20 skrev: sämre ljusVad är det som blivit sämre med det?? Är det inte samma strålkastare på V70II längre?? (Kan inte minnas att jag märkt någon sådan diskussion här på forumet i alla fall?!)
Jag har åkt med de vanliga Xenonen i snart 20.000 mil och är grymt nöjd. De har nu volvo också plockat bort, kvar finns bara de dyra som svänger och hamnar utanför budget.
Steff 99 skrev: annars så får det bli ett billigare märke med de nackdelarna som det för med sig..Det var ju det hela tråden handlade om, Ska man ta en grymt utrustad Alltrack eller en helren Xc70. Vad är nackdelarna med de olika valen? Jag tycker det är ett svårt val
Enzo skrev:Det är väl inga problem att köra ett år till då och se vad som händer, om du nu trivs med bilen.Har försökt det då jag trivs grymt bra med bilen, dock blev det tvärstopp då våra avtal inte tillåter det.
Friheten dog i Sverige 1967 när den fria farten försvann.
Alla vill dö unga, men helst så sent som möjligt.
Alla vill dö unga, men helst så sent som möjligt.