Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Tobbev
Tänkte väl det. Skillnaden på miltalen och den felaktiga (medvetet?) beskrivningen av stereon skulle tyvärr direkt få mig att undra vad mer i annonsen som inte stämmer.
av Tartryffel
Nu var det inte jag som anmälde annonsen men varför var det konstigt eller löjligt? Annonsen var ju uppenbart felaktig och vilseledande. Varför ska sådant få stå kvar?
av perhall
Enligt bilpriser.se skiljer 1000-2000 kr mellan Momentum och Summum vid de här årtalen/milen (däremot ordentligt, 5-7000 kr mellan Kinetic o Momentum). Det är iofs säkert en överdrift, Summum är ju värt mer än 1000 kr. Men förmodligen är det sällan avgörande på en S80, jag kan dock tro att det är värt lite mer på en D5 än på en 2,4D.
PH
Användarvisningsbild
av Variosboy
Tartryffel skrev:Nu var det inte jag som anmälde annonsen men varför var det konstigt eller löjligt? Annonsen var ju uppenbart felaktig och vilseledande. Varför ska sådant få stå kvar?
När jag skrev att jag tyckte det var lite löjligt så hade bara milfelet upptäckts från min sida. Men med ytterligare ett fel och en fundering på vad som mer inte stämmer så tycker jag nu att anmälan var korrekt faktiskt..

Jag skulle testat så stor som möjligt.

Tryckslang v70 D5

Hej, undrar om någon vet vad nedre delen av […]

Jag hade samma problem i min C30. Jag plockade is&[…]

Ja det har aldrig varit så mycket lekstuga […]