Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av dieselanddust
Hej,

Någon som vet om det är en facelift på g för V70 snart? Lite gjordes ju invändigt i år men utsidan är väl oförändrad. Brukar ju vara dags efter ca 5 år och för mig är det dags att byta tjänstebil när MY13 kommer, det känns ju lite tråkigt om den ser ut exakt som den MY10 jag har.

Någon som har info?
Användarvisningsbild
av Gurra82
Köp en annan bil så slipper du köpa en bil som du redan har :D
av dieselanddust
Det var ju en ide förstås :-). Fast jag har lite svårt att hitta något bättre för samma pengar, möjligen en Passat med stora dieselbrännaren och 4-hjulsdrift då...
av jpu
Min säljare säger att en utvändig FL kommer inom två år. De fick inte mer pengar av Ford för att göra något åt exteriören när beslutet kom. Låter trovärdigt. Finns mycket att utveckla inom befintligt koncept redan vad gäller drivkällor osv.
av Linqid
dieselanddust skrev:Det var ju en ide förstås :-). Fast jag har lite svårt att hitta något bättre för samma pengar, möjligen en Passat med stora dieselbrännaren och 4-hjulsdrift då...
Då har du en väntetid på ett år att se fram emot... :)
av eijo
VEA motorerna kommer väl? Det står ju i Volvos egna pressmeddelanden men om den kommer MY13 eller MY14 återstår att se :)

Frontspoiler 39854555 Tröskel V […]

Kanske dålig kontakt, ska försöka […]

Foringer / Bussinger V90 CC

Om du bör byta mer än endast bakre l&aum[…]

Felkod B5

Jag skulle inte beskriva det som vanligt före[…]