Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Förlåt min dumhet om detta är ett tema som besvarats tusen och en gång men jag hittar inget och får inte de länkar som pekar på sidor hos Volvo att fungera.

Hur kan man ta reda på vad de olika utrustningsnivågerna innehåller på olika årsmodeller. Just nu grubblar jag specifikt på en Momentum -09. Ex, är det alltid blåtand i dessa eller ligger det i nått paket?
På den gamla goda tiden gjorde Volvo små broschyrer, som fanns att få hos återförsäljarna, där för varje tidigare årsmodell räknades upp de viktigare förbättringar och de ytterligare utrustningar som tillkommit med just den årsmodellen. Dessa broschyrer var en mycket god vägledning vid val mellan olika årsmodeller när man tittade på begagnat och var angelägen om att få en bil med vissa egenskaper. Tyvärr tycks det på senare år inte ha producerats någon liknande sammanställning. Men säkert finns folk hos Volvo som har all den informationen tillgänglig.

Frontspoiler 39854555 Tröskel V […]

Kanske dålig kontakt, ska försöka […]

Foringer / Bussinger V90 CC

Om du bör byta mer än endast bakre l&aum[…]

Felkod B5

Jag skulle inte beskriva det som vanligt före[…]