Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Bitez
min luktar inte heller långtradare, jag har den inställd på "auto" , jag varken hör eller känner doft av den... Men aktiverar jag tiduret så både hörs och luktar den....

Det är väl inte meningen med att man ska kunna "höra" den medan motorn är igång... jävla stark värmare i sån't fall :)))))))))
av NiKeMaN
Bitez skrev:min luktar inte heller långtradare, jag har den inställd på "auto" , jag varken hör eller känner doft av den... Men aktiverar jag tiduret så både hörs och luktar den....

Det är väl inte meningen med att man ska kunna "höra" den medan motorn är igång... jävla stark värmare i sån't fall :)))))))))
Hördes gott o väl i både C70n, V70na jag haft iaf.....
av Bitez
Hördes det medan motorn var igång???? Det va som fan... är väl döv för vissa toner... Jag har då aldrig hört ngn värmare medan motorn är igång... Men men... coolt...
av mikebike
Bitez skrev:Hördes det medan motorn var igång???? Det va som fan... är väl döv för vissa toner... Jag har då aldrig hört ngn värmare medan motorn är igång......
Nej, värmaren överröstar inte motorn för mig heller. Det är på rök och stank man märker att den går.
På gamla bilen (bensin) hördes den däremot, trots Ferrita 60 mm avgassystem.

Hm. Och med ID.4. Men du avsåg då en[…]

Ganska säker på att någon h&aum[…]

Jag har hittat i USA och på Skandix. Men fin[…]

Den modellen av Brink-drag fanns utan låsnin[…]