- mån 17 okt 2011, 16:34
#577781
Att trimma en motor är som en löneförhöjning det krävs en hel del för att det skall märkas och man vänjer sig direkt man börjat använda den (jo jag brukar trimma i princip allt jag åker på) men den fantastiska skillnaden brukar vara ett subjektivt tyckande på det mentala planet.
Priset är i mitt tycke för högt för i det här fallet endast 20HK dvs ca 10% men det är polestar som har valt att lägga sig på den nivån av den anledningen att man inte vill kanibalisera på D5.
Columbus inlägg kl 1600 ger åter en nyanserad bild av verkligheten.
Kan säga att mussen är lätt timmad vilket inte märks men den låter gött och skulle jag göra något mer så är det lustgas +150Hkr det märks (ca 5000k)
OBS! inga gämförelser i övrigt
Priset är i mitt tycke för högt för i det här fallet endast 20HK dvs ca 10% men det är polestar som har valt att lägga sig på den nivån av den anledningen att man inte vill kanibalisera på D5.
Columbus inlägg kl 1600 ger åter en nyanserad bild av verkligheten.
Kan säga att mussen är lätt timmad vilket inte märks men den låter gött och skulle jag göra något mer så är det lustgas +150Hkr det märks (ca 5000k)
OBS! inga gämförelser i övrigt
Amazon 61,142 -68, ols98-cab69, Diplomat Cope-66!! 544 Sport -65 144-69 164E -73,264F -76,P1800 67,BMW, 740 85 745 88 745GLT90 V70LT 99 V70lt 02 Delta88 cab 455 70 Mustang GT Cab-05 V70 2.4d my10 x 2 och my12 d3 v90 t5 17 xc70 d5 2015