- ons 28 sep 2011, 16:52
Fick så bra respons från min förra fråga på detta forum så jag drar i väg en till.Jo funderar på att köpa ett R-Paket dvs kromade dimljus,Speglar,tonade rutor och vinge.Såg att upplandsmotor (Uppsala) hade ett erbjudande för 7900 för allt monterat och klart är det värt det eller ska man satsa på att köpa från hova.com och montera själv hur bökigt är det+ att lacka tak vingen är inget man gör själv direkt.Har ni något förslag hur ni gjort eller vet någon annan gjort?
Sedan har jag parkerings sensorer även i fram som nu är svarta.Sätter jag dit kromramen så vill man ju ha sensorn i silver har sett att det sitter det på Den äkta R modellen.Men kan man byta den till silver själv eller kan man lacka den med något speciell färg så den inte piper hela tiden?
Ja det blev en del funderingar hoppas ni har svar...
Mvh Danne.
Sedan har jag parkerings sensorer även i fram som nu är svarta.Sätter jag dit kromramen så vill man ju ha sensorn i silver har sett att det sitter det på Den äkta R modellen.Men kan man byta den till silver själv eller kan man lacka den med något speciell färg så den inte piper hela tiden?
Ja det blev en del funderingar hoppas ni har svar...
Mvh Danne.