Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av peterpop
Hej,
Nån som vet om det ligger några kampanjer? Fick precis ett inledande pris på D5 AWD Summun automat på 390 via mail!
Listpris med diverse tilbehör ca 450! Var inte det oväntat mycket rabatt direkt via mail?

Det måste såklart finnas mer förhandlingsutrymme då vi inte ens träffats dessutom!
Användarvisningsbild
av Guligan
Det har ju varit lite kampanjer just på V70 D5 AWD under senaste året.
Användarvisningsbild
av Honke
Får man fråga vad som ingår i priset på 390,000:- utöver summum automat? Tittade nämligen på bildeve o enligt deras prislista så vill dom ha 394,000:- för V70 D5 AWD Summum automat. Är själv lite sugen på att byta upp mig, därav intresset på vad som ingår i priset från bilmånsson.
av peterpop
Det jag byggde ihop inkluderade även metallic, barnsäkerhetslås, volvo on call, herrgårdsvagnspaket 2, lastrumsmatta och baksätesbord! Och kanske nåt mer, minns inte exakt!
Användarvisningsbild
av Honke
Guligan skrev:Honke >> var hittade du det priset? Enligt denna prislista från Bildeve så börjar V70 D5 AWD Summum på 413.900 kr.
http://www.bildeve.se/prislista/v70.pdf
ahh sorry, my bad. Jag snurrade ihop siffrorna o hade V70 D5 utan AWD i huvudet. Tur att du var uppmärksam! 
Användarvisningsbild
av Honke
peterpop skrev:Det jag byggde ihop inkluderade även metallic, barnsäkerhetslås, volvo on call, herrgårdsvagnspaket 2, lastrumsmatta och baksätesbord! Och kanske nåt mer, minns inte exakt!
Ja det låter ju som ett ganska bra pris i mina öron. Då måste det väl nästan fortfarande vara kampanj på V70 D5 AWD tycker jag.

Jag gissar på nåt knas med "clock[…]

Kan det vara dålig vattenpump? Ej bytt […]

Bilruta-strömställare.JPG Bilia sä[…]

Jo,bra med mellanservice men att det skulle p&arin[…]