- sön 07 aug 2011, 15:02
Hej undrar om det är mer än jag som har fel på bilen men får till svars att det är inget fel fast det inte var där från början?
Moderator: Moderatorer
ZizzoZ skrev:Får man fråga vad det rör sig om för fel?Bilen en v70 t4 r design som rycker var morgon och är svårstartad var morgon (kom efter 300 mil men inget fel)toppar 190 istället för 215 allmänt trött nästan stannar ibland när man skall iväg.
ZizzoZ skrev:Då är min gissning på att det är något felHej det stämmer och det gör mig så förbannad och dom har märk mina problem men får ej upp något på skärmen och då säger dom bara att inget är fel .Trodde volvo betyder trygghet men hade jättefel.Dom sätter säkert i sin diagnos. utrustning men hittar inget fel och sen letar dom inget mer. Du har ingen annan bilverkstad i närheten du kan testa med?
uma01 skrev:Min erfarenhet av volvoverkstäder är att man själv måste veta vad det är för fel och hur det skall åtgärdas om inte felet är solklart. Fungerar bilen någolunda normalt bryr de sig inte alls.ZizzoZ skrev:Då är min gissning på att det är något felHej det stämmer och det gör mig så förbannad och dom har märk mina problem men får ej upp något på skärmen och då säger dom bara att inget är fel .Trodde volvo betyder trygghet men hade jättefel.Dom sätter säkert i sin diagnos. utrustning men hittar inget fel och sen letar dom inget mer. Du har ingen annan bilverkstad i närheten du kan testa med?
Är det inte på V50 som EVAP-ventil och […]