- mån 30 maj 2011, 10:33
#533815
Du har påtalat felet inom garantitiden. Det är det som är det viktiga.
Se till att du har ett dokuemnt där du beskriver den problematik du upplever och få den signerad av kundmottag/mekarn. Då är ju felet påtalat inom rätt tid. Sedan är det upp till verkstaden att lösa det, om det är ett fel.
Se till att du har ett dokuemnt där du beskriver den problematik du upplever och få den signerad av kundmottag/mekarn. Då är ju felet påtalat inom rätt tid. Sedan är det upp till verkstaden att lösa det, om det är ett fel.
Volvo XC60 -25 T6 AWD Laddhybrid, Plus, HUD, HarmanKardon, 360 P-kamera, Akustikrutor, Drag, Dark
Tidigare:
Volvo XC60 -16 D4, Aut., Sum Bus. PRO, Driv.Supp pkt, Last pkt, VOC värme pkt, PS+sub
Volvo V70 II -10 2.4D, Aut., Sum, Driv.Supp pkt, Herrg. pkt, Teknik pkt, RTI
Volvo V70 N -04 D5, Aut., Business++, RTI
Vovlo V70 -99 GLT, Aut, Greyline
Tidigare:
Volvo XC60 -16 D4, Aut., Sum Bus. PRO, Driv.Supp pkt, Last pkt, VOC värme pkt, PS+sub
Volvo V70 II -10 2.4D, Aut., Sum, Driv.Supp pkt, Herrg. pkt, Teknik pkt, RTI
Volvo V70 N -04 D5, Aut., Business++, RTI
Vovlo V70 -99 GLT, Aut, Greyline