Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av alaf
jag funderar på att skaffa en trimbox till min V70 1,6D DRIVe 2010, den skall kopplas in på via comonrail kontakten, men jag kan inte hitta den. enligt leverantören så skall det funka på denna modell men var sitter kontakten?? någon som kan hjälpa mig? ?
Användarvisningsbild
av Variosboy
Innan du förhastar dig och köper sån dynga så tipsar jag dig om att söka i forumet på KCR eller promotech tex..

För övrigt: Välkommen till forumet!!
av Cox
Är du rädd om bilen så köp ingen trimbox, titta hellre på BSR eller KCR. Dessa boxar är bara skit. en sådan skulle aldrig få komma in under min motorhuv. själv är jag väldigt nöjd med Polestar, tyvärr finns det ingen mjukvara till 1.6 D från Polestar
Användarvisningsbild
av rosenlorden
Cox skrev:Är du rädd om bilen så köp ingen trimbox, titta hellre på BSR eller KCR. Dessa boxar är bara skit.
Hm, antingen missförstår jag dig, men KCR är ju bara inkopplad vid railen också och manipulerar signalen till / från högtryckspumpen.. Eller är dom bättre än andra trimboxar menar du?
av Cox
Oopss Japp felskrivning så det stänker om det :D
Tänkte på BSR o Rica men närmast på BSR som släppt mjukvara til 1,6 D
Laddbox

Många tack för utförligt och bra s[…]

En ganska vanlig 245:as liv

Kul att läsa om dina äventyr med bilen![…]

Automater verkar generellt ha lägre dragvikt.[…]

XC40 Reacharge Twin motor

Hej på er , ville bara dela med mig en del t[…]