Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av JagulareN
Har ett par 16" creon fälgar (sitter orginal på momentum) med ca 6mm sommar däck på, liggandes i garaget. Fundera på att lägga ut dom på blocket. Men min fråga är finns det något värde i dom överhuvudet taget & isåfall vad skulle man kunna begära för dom för en snabb & smidig affär?
av Lövet
3-4 tusen kanske. Snarare i den undre intervallet.

Sålde ett par helt nya 16" till S40 för ett år sedan. Fick 4000 efter ganska lång annonsering.
av perhall
Hittar man nån som både vill ha fräscha original 16 till vinterdäcken och dessutom orkar kränga om sommardäck som går några tusen mil till (205-60-16 kostar som bekant inte en förmögenhet som nya) kan man nog få 3500-4000. Klart det går att sälja, allt går att sälja på blocket förvånansvärt nog! /PH
Användarvisningsbild
av JagulareN
Perhall du fick så rätt. La ut dom på blocket för 3200kr & fick dom sålda inom ett dygn för 3000. Precis som du sa så var det en som ville ha ett par fräscha vinterfälgar & sen kränga över däcken till sina sommarfälgar. Lyckades även kränga iväg ett par mondeo fälgar för 1000kr. Även dom sålda samma dag. Nu har jag bara en uppsättning 19" jag ska försöka bli av med :mrgreen:

Elbilsmärket Nio har automatiserat batteriby[…]

Här måste man istället ut till[…]

Har du något Art.nr eller liknande på[…]

Cigg-uttag maxström?

Hej Det står i instruktionsboken. Max str[…]