Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av TheFritz
Mwi skrev:50 mil i nya bilen är lycka, om det är "suck" så är det fel bil.
Hehe, ja det stämmer som du säger. Tycker det ska bli skitkul att köra en bit, dock inte 50 mil, då jag har småbarn och går upp typ 06.00 på morgonen och leker hela dagen (pappaledig), så jag är ganska så trött på kvällar, sen har ju dagens snöfall gjort lite att det känns segt att köra. Men jag är övertygad om att det är rätt bil! det känns så iaf.
Men man vet aldrig förens man ser det "live" till 100%
av Novis01
Från Malmö till Mjölby går det av sig själv, men från Mjölby till Hallsberg är det drygt. Ingen snö i Malmö iallafall.
av Mwi
TheFritz skrev:Det blev ett köp och jag är väldigt nöjd med bilen både utvändigt, invändigt och körmässigt!
Grattis då blev det 50 lyckliga mil som start :lol:
Användarvisningsbild
av Snacksalig
TheFritz skrev:Det blev ett köp och jag är väldigt nöjd med bilen både utvändigt, invändigt och körmässigt!
Stort Grattis!!! :D

Vågar man fråga vad det slutgiltiga priset blev, nu när det stötts och blötts, till leda?
av TheFritz
Snacksalig skrev:
Stort Grattis!!! :D

Vågar man fråga vad det slutgiltiga priset blev, nu när det stötts och blötts, till leda?
Det landade på 197.500 så det känns som det var normalpris? Han sa (utan att jag frågade) att han tjänade 10.000 på att sälja till mig mot bilaffären, men han skulle få bättre pris på den nya om han inte hade inbyte, då dom tydligen inte ville ha inbyte? Sant eller inte, det vet jag inte?
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Elbilsmärket Nio har automatiserat batteriby[…]

Här måste man istället ut till[…]

Har du något Art.nr eller liknande på[…]

Cigg-uttag maxström?

Hej Det står i instruktionsboken. Max str[…]