Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av badruby
Hej!

Är ny här på forumet och har en konstig fråga . I baksätet på alla Volvos Jag har ägt har man alltid kunnat fälla ner mitten delen för ätt få fram en trevlig grogghållare men ack till min förvåning när Jag kom hem med nya bilen och såg ätt det inte verkade finnas någon sådan . Eller är det Jag som har blivit helt rudis? Man kanske fäller ut skiten på nått smart sätt vad vet Jag
av Vålvå
Det var tyvärr inte standard och ingen inkl säljarna uppmärksammade att man var tvungen att välja dryckeshållare för baksätet för att få armstödet :???:
av perhall
Att säljarna inte visste det var väl för en gångs skull inte så konstigt. Vem kunde drömma om att Volvo skulle ta bort mittarmstödet bak, det blev ju std redan i 745 1986... jag blev både förvånad och besviken över att min nya Summum med helskinn inte hade något armstöd.../PH
Användarvisningsbild
av VolvoB20
Hmmm... jag har varken Business, Momentum eller Summum i min My10 och ändå sitter det mittarmstöd med dryckeshållare i baksätet, skumt ?
av Mumsmums
perhall skrev:Att säljarna inte visste det var väl för en gångs skull inte så konstigt. Vem kunde drömma om att Volvo skulle ta bort mittarmstödet bak, det blev ju std redan i 745 1986... jag blev både förvånad och besviken över att min nya Summum med helskinn inte hade något armstöd.../PH
Har också försökt fälla mittarmstödet bak utan att lyckas, nu fick jag svaret på varför.
När min pappa 1973 köpte en 144 deluxe fanns ett mittarmstöd men inte på Mumsmums från 2008. :( Det är inte på alla områden utvecklingen går framåt...
Användarvisningsbild
av P1800
Mumsmums skrev:
perhall skrev:Att säljarna inte visste det var väl för en gångs skull inte så konstigt. Vem kunde drömma om att Volvo skulle ta bort mittarmstödet bak, det blev ju std redan i 745 1986... jag blev både förvånad och besviken över att min nya Summum med helskinn inte hade något armstöd.../PH
Har också försökt fälla mittarmstödet bak utan att lyckas, nu fick jag svaret på varför.
När min pappa 1973 köpte en 144 deluxe fanns ett mittarmstöd men inte på Mumsmums från 2008. :( Det är inte på alla områden utvecklingen går framåt...
Det fanns redan på Amazonen...

Elbilsmärket Nio har automatiserat batteriby[…]

Här måste man istället ut till[…]

Har du något Art.nr eller liknande på[…]

Cigg-uttag maxström?

Hej Det står i instruktionsboken. Max str[…]