Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av nemo100
Jag får inte min Iphone att fungera ? :( , jag har en 3GS och laddat ner senaste iOS 4.3,
och försöker få det att funka med bilen (V70 2,5FT -09 summum, High performance)
jag köpte bilen nyligen ( och hade iOS 4.2.1 i iphonen)och hade inte provat annat än aux ingången innan, :(
vilken av anslutningarna skall man igentligen använda? är det usb anslutningen? då säger den bara
att detta tillbehör är inte anpassat...osv eller så kommer "kan inte ladda USB" upp på displayen
på stereon? jag använder inte ipod spelaren i iphonen utan kör streamad spotify och podradio

Någon som har någon fundering?
Senast redigerad av 1 nemo100, redigerad totalt 0 gånger.
av nemo100
rosenlorden skrev:Svider i mina ögon med sådan felskrivning i trådnamnet; iOS heter det! :D
justerat..... :lol:
av Bewsfroe
rosenlorden skrev:Svider i mina ögon med sådan felskrivning i trådnamnet; iOS heter det! :D
Du missa dock att det heter "iPhone" och inte Iphone ;)
av dst02
Har för mig att spotify inte funkar att streama ut i ljudanläggningen? hm.

Jag använder USB´n och får upp meddelande om att det inte är ett optimalt tillbehör eller vad de nu står men de funkar utmärkt ändå bara man klickar bort meddelandet. Kör också iphone 3gs med senaste uppdateringen.

Elbilsmärket Nio har automatiserat batteriby[…]

Här måste man istället ut till[…]

Har du något Art.nr eller liknande på[…]

Cigg-uttag maxström?

Hej Det står i instruktionsboken. Max str[…]