Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Hade en svart V70 sist och det var för jobbigt att hålla snyggt. Såg solkig ut för jämnan, som om en röd är så mycket lättare.. Men det var ju så snyggt med rött. Skulle haft en metallic men var ju begränsat till R-design
Emiljonsson7 skrev:Grattis till en riktigt bra bil. Släng i trean i 90 och gasen i botten så är det bara att njuta:) har redan Ågren för att jag inte kommer kunna beställa en till. Har kommit att älska den motorn.
Enligt uppgift går det snart igen.

http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... 56&t=61870
PEETER skrev: Kul att se ) Röd = Racing. Äntligen har min bil oxå kommit till vovohanlaren,men det tar väll en vecka till innan jag får den skulle ja tro.Fick Reg nr: MAX ---. lite kul eller hur OWE ))
Fick tyvärr inget "namn" som reg.nr hade annars varit lite roligt att spinna vidare den trenden... Men får istället: LED --- och det måste ju vara en uppmaning att byta till LED-lampor i p-ljus o dyl?! Så fort xenonkungen får in rätt lampor i lager bara så ordnas det. 8)
lobbysleeper skrev: Fick tyvärr inget "namn" som reg.nr hade annars varit lite roligt att spinna vidare den trenden... Men får istället: LED --- och det måste ju vara en uppmaning att byta till LED-lampor i p-ljus o dyl?! Så fort xenonkungen får in rätt lampor i lager bara så ordnas det. 8)
Själv fick jag JOY vilket passar rätt bra. En riktig Joyride :)
MAX, JOY & LED (Zeppelin?), välkomna in i klubben.
/OWE

Förstår inte vitsen med att meddela att[…]

Det är inte omöjligt att det har ä[…]

LED - bländande halvljus

Nu är detta en sajt som vissa inte uppskatta[…]

Ser ut som färgstänk, skrapa och tvä[…]