Momentum skrev:jag satte dit efter några veckor - Klar förbättringLåter toppen. Blir till att handla ett par lappar. Nitade du fast dem eller använde du bara skruvarna? Något klet emellan? Sista frågan: Både fram och bak?? :D
/Sverre
Moderator: Moderatorer
Momentum skrev:jag satte dit efter några veckor - Klar förbättringLåter toppen. Blir till att handla ett par lappar. Nitade du fast dem eller använde du bara skruvarna? Något klet emellan? Sista frågan: Både fram och bak?? :D
VXC70 skrev:dom saknas på nya bilar för de här med aerodynamiken som är viktigt nu när bilarna ska gå så snålt som möjligt. (eftersom de är tillval nu) förr vare väll standard iafJapp, standard fram på MY08-09, togs bort till MY10 då jakten på dropparna och g/km blev för stor...
SverreK skrev:1745:- monterat och klart - fram och bakMomentum skrev:jag satte dit efter några veckor - Klar förbättringLåter toppen. Blir till att handla ett par lappar. Nitade du fast dem eller använde du bara skruvarna? Något klet emellan? Sista frågan: Både fram och bak?? :D
/Sverre
SverreK skrev:Jag betalade 290:- per par fram/bak. Det följer med monteringsanvisning.Momentum skrev:jag satte dit efter några veckor - Klar förbättringLåter toppen. Blir till att handla ett par lappar. Nitade du fast dem eller använde du bara skruvarna? Något klet emellan? Sista frågan: Både fram och bak?? :D
/Sverre
eperste skrev:Jag betalade 290:- per par fram/bak. Det följer med monteringsanvisning.
Monteringen är enkel. Jag behövde bara ta bort däcken i bak. Det medföljer självhäftande plastbitar som skall fästas på den lackade plåten. Stänkskydden fästes i befintliga skruvhål samt att man får borra nya hål i plastskärmen där man andvänder medföljande popnitar.
OBS man gör inget arbete i plåten endast i plasten.
/eperste
AWWD skrev:Noterar att det baktill på XC-70 sprutar skit från hjulet precis ovan övre kanten på stänkskyddet.
/awwd
Vad som händer om man bara har en USB-port ve[…]