Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Vi beställde 2 st V70 D3 Premium summum den 27 september. Är fullutrustade, skillnaden är att den ena har Modern Wood och den andra Classic wood. Idag kom bilarna till Volvohandlaren, ca 3 veckors leveranstid, nu skall de montera drag, takvingen och lägga lackskydd. Bilarna levereras senast 1 november till oss! Är inga lagerbilar eller något liknande!

Tycker detta är grymt bra! :D :D
Jösses - det var bra snabbt och D3 som borde sälja som smör. Bara att gratulera!

Är du säker på att de inte bara bytte regskylt på demoexet du tittade på ;)
lobbysleeper skrev:Grattis, och köp en lott :wink:
Nej, det räcker med dragningslista.
Här blir man riktigt avis. :|

Men hipp-hipp-grattis! :D
Wow, ja det ger en förhoppningar om ett något tidigare leveransdatum.
Beställde min den 19 september. Har fått hem papper nu där bilens reg. nr. framgår samt med texten "preliminärt leveransdatum: Snarast". Vad nu det betyder :)
Reg.nr är alltid roligt att se vad man kommer åka runt med närmsta tiden/åren :)
vilka bokstäver fick du? Eller åtminstonde första bokstav? (bara undrar för vi har ett bet här hemma vilken bokstav vi kommer få, jag tror på "K"). Även om det numera plockas lite mera slumpmässigt med reg.nr.
Joru skrev:Ja det känns som att det närmar sig då! Det blev SJJ och några lätta siffror till det :D
Ok ganska lätt, som i Statens-Jävla-Järnvägar t.ex....
lobbysleeper skrev:Reg.nr är alltid roligt att se vad man kommer åka runt med närmsta tiden/åren :)
vilka bokstäver fick du? Eller åtminstonde första bokstav? (bara undrar för vi har ett bet här hemma vilken bokstav vi kommer få, jag tror på "K"). Även om det numera plockas lite mera slumpmässigt med reg.nr.
Själv funderar jag på att mixa ihop min egna regskylt =) Med någon rolig text :P

Vi får hoppas att det kommer en uppdatering […]

Vilka motorer var våt kamrem?

3-cylindriga som finns i XC40? Sedan tänker[…]

Vuxen i 3e sätesraden XC90

Om Sharan har mer plats? Vi åkte 7 pers i en[…]

Ac volvo v70n funkar 5-10min

På min 745-a byttes kompressorn (till en beg[…]