- ons 20 okt 2010, 09:45
Skulle kunna tänka mig den själv men jag byter om ett år så får se hur man resonerar då......
HenrikM skrev:He he, köpte en läderrengöring i USA som är helt enorm, blir som nytt oavsett vad som är i sätet. En annan anledning till den mörka dynamic inredningen är att den nya bilen är silvermetallic. Är inte snyggt med ljus inredning och ljus bil, skall vara en mörk bil likt mörkgråmetallic som jag har idag och du också, då är det helrätt! Har alltid tyckt silvermetallic är en tråkig och "färglös" färg, men så var jag förbi hos Volvohandlaren. Där stod det en fullmatad silvermetallic v70 med sportchassi, tonade bakrutor, vinge mm, och den hade de svarta Fortuna Diamond cut 18" hjulen på. Sä jäkla läckert med kontrasten mellan silvermetallic och de feta svarta hjulen, tycker jag iallafall :DLjusmetallic är den nya trendfärgen. Den är def på fäg tillbaka. Håller med dig helt - Ljus bil mörk interiör och vice versa. Så har jag alltid haft på de fyra, fem senaste bilarna

http://www.garaget.org/Racetwin2
The S rides low on fat noisy tires. It has a harsh, bone breaking ride that jiggles your jowls and rattles the trim. It is as loud and as uncomfortable as Rod Stewards leopard skin disco trousers - Jeremy Clarkson
The S rides low on fat noisy tires. It has a harsh, bone breaking ride that jiggles your jowls and rattles the trim. It is as loud and as uncomfortable as Rod Stewards leopard skin disco trousers - Jeremy Clarkson