Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Anders E
Enzo skrev:Meh, ekrarna på den sista var ju k*kformade... :shock: :lol:
Va då, kunde Opel köra med nallebjörnar i fälgarna så kan väl vi köra volvobilar med k#kar i fälgarna!!

Fritt land, you know! :D Hehe
Användarvisningsbild
av palmqvist
Personligen föredrar jag fälgar som är ganska täckta till vinterhjulen, Drive fälgen hade varit perfekt för normal vinterkörning, med tanke på eventuellt snö insläpp i fälgarna, nackdelen är dock att det blir svår att hålla rent bromsarna :(

Därför kör jag själv med hyffsat öppna fälgar dock inte de vackraste Cecino 7 x 16"
av knicklas
Håller med om att Naos ser bättre ut än Creon. De sistnämnda ser lite fattigare ut på nåt sätt...!?
---> Kalle: Håller faktiskt inte med dig här. Navkapslarna du förespråkar är i min värld perfekta på V70N - på V70II passar de nya navkapslarna mycket bättre. Tycker de sitter som en smäck på V70II!!! :D 695:- för 4 st hos Volvo tror jag... Plåt o de nya är ingen dum lösning tycker jag...
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Har faktiskt inte sett någon Volvo med de nya kapslarna IRL. Vi kanske är lite efter här i norrland vad vet jag :wink: :lol:
Lossa dörrhandtag volvo v70 2013

Ingen som kan ge en hint? Har googlat, kollat, l[…]

Huven indikerar öppen

Sitter i vänster huvlås, vill jag minna[…]

Hej! Jag har sökt på nätet i timm[…]

Ok, då antar jag att det bara är att pl[…]