Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Guligan
Nu när du ändå har "droppat" Volvoanställdapriset... Det är naturligtvis ett riktigt bra köp om man är ute efter en ny bil med den motorn kombinerat med lite roliga grejer. Jag är lite sugen på att köpa en som "andrabil". Man lär väl dock bli dumförklarad av grannarna med två i stort sett identiska bilar på garageuppfarten... :roll:
av Petzzon
Guligan skrev:Nu när du ändå har "droppat" Volvoanställdapriset... Det är naturligtvis ett riktigt bra köp om man är ute efter en ny bil med den motorn kombinerat med lite roliga grejer. Jag är lite sugen på att köpa en som "andrabil". Man lär väl dock bli dumförklarad av grannarna med två i stort sett identiska bilar på garageuppfarten... :roll:
va inte min mening att sprida hemliga uppgifter, säkert en hel del som redan vet denna förmån.

Sitter med samma tanke har konstaterat att det inte blir nån större skillnad att köpa denna bil ny mot att behålla fruns nuvarande V50t5 AWD-08 i ytterligare 1 år så jag slängde ut den på blocket.

Nån som vet om kupéuttag är standardmonterat till värmaren eller om det bara är motorvärmare standard??

Ingår tygmattor i R-design? Ser inte ut på min offert men när man surfar på tillbehör på volvocars står det att det är standard
Varför byta? XC60

Funderade på att byta upp mig till en ny XC[…]

Vi som beställt nya XC60

Aha! :-) Syns inte på den bilden men tonade[…]

Hej, har en V70 -05 som jag bara kör på[…]

Nej sensorer är väldigt sällan 12v […]